• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
11
سرپرست جدید دانشگاه پیام نور لرستان معرفی شد‌

یوسفوند سرپرست دانشگاه پیام نور لرستان شد

  • کد خبر : 461
  • ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵
یوسفوند سرپرست دانشگاه پیام نور لرستان شد
حسن رضا یوسفوند امروز به عنوان سرپرست جدید دانشگاه پیام نور لرستان معرفی شد.

امروز با حضور مجید ضماهنی مدیرکل دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه‌های پیام نور کشور مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور لرستان برگزار و حسن رضا یوسفوند به عنوان سرپرست جدید دانشگاه پیام نور لرستان معرفی شد. پیش از این نیز منوچهر ططری عهده‌دار این مسئولیت بود.

حسن رضا یوسفوند سرپرست جدید دانشگاه پیام نور لرستان در این مراسم با اشاره به تهاجم فرهنگی اظهار داشت: بحث تهاجم فرهنگی یکی از محورهایی است که دانشگاه و فرهنگ را مورد هدف قرار داده است.
وی افزود: دانشگاه پیام نوریک جایگاه ممتاز تعریف شده در بین دانشگاه‌های وزارت علوم دارد و همچنین این دانشگاه بیشترین پراکندگی را دارد و توانسته لایه‌های مختلف جامعه را جذب کند.

سرپرست جدید دانشگاه پیام نور لرستان عنوان کرد: دانشگاه پیام نور با جذب بیش از 30درصدی تحصیلات تکمیلی را به خود اختصاص داده و این در حالی است که محدودیت منابع و کاهش دانشجو مختص دانشگاه پیام نور نیست و کلیه دانشگاه‌ها با این مشکل روبرو هستند.

وی بیان کرد: در دوره جدید مدیریت تلاش می‌شود در فضایی به دور از دو دستگی و آرام به استان خدمت کنیم البته دانشگاه پیام نور لرستان علی‌رغم پیشرفت‌ها محدودیت‌های زیادی نیز دارد که با یک نفر قابل حل نیست که نیازمند تلاش و همکاری جمعی است.

یوسفوند گفت: رویکرد مدیریت جدید مبتنی بر شفافیت خواهد بود و هیچ نقطه ابهامی در دانشگاه پیام نور نخواهیم داشت و بر مبنای دستورالعمل ،مقررات و ضوابط پیام نور عمل خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=461

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.