• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
13

یک برش از اشترانکوه با سرقفلی دریاچه گهر واگذار می شود

  • کد خبر : 4140
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
یک برش از اشترانکوه با سرقفلی دریاچه گهر واگذار می شود
حال که مدیران و مسئولان استانی ؛ تقلید از اساتید بالادستی خود را به خوبی انجام میدهند و مدتی است هم از لرستانی خبری برنخواسته است! بهتر است سه دانگ از اشترانکوه با سرقفلی دریاچه گهر را به مزایده  بگذارند یا وقف کنند یا به فرد یا اداره ای اهدا کنند!
ظفر پاپی/ پایگاه خبری گهرخبر: حال که مدیران و مسئولان استانی ؛ تقلید از اساتید بالادستی خود را به خوبی انجام میدهند و مدتی است هم از لرستانی خبری برنخواسته است! بهتر است سه دانگ از اشترانکوه با سرقفلی دریاچه گهر را به مزایده  بگذارند یا وقف کنند یا به فرد یا اداره ای اهدا کنند!
موقعیت اشترانکوه نسبت به دماوند اکازیون تر است چون یک استخر روباز با ماهی طبیعی قزل آلا هم به عنوان هدیه خرید یک برش از اشترانکوه اهدا می شود.
ولی دماوند که همیشه در میان دود و دم و گوگرد قرار دارد و چندان گزینه بدرد بخوری نیست!
بعد خریدار یک برش اشترانکوه با خرید چند راس چهارپا میتواند حق انحصاری باربری مسیر گهر را بگیرد و درآمدی بیشتر از درآمد بسیاری از مشاغل کسب کند!
چرا همیشه لرستان در فقر و فلاکت و بدبختی و خودکشی و تورم مقام اول را کسب کند و بعد هم رودار  رودار بگویند اشتباه آماری بوده است!
اصلا شما به پایتخت ایران تهران می روی نشانی از یک لر زبان در پایتخت نمی بینی از بس که لرستان وفور نعمت و کار در آن ریخته است و برخی با غرض ورزی سعی در تخریب زحمات متولیان امر دارند.
در آخرین نتایج سایت ویکی لیکس آمده است که 70درصد فروشندگان و دستفروشان بازار دوازده برجی خرم آباد! 73درصد دستفروشان خیابان رازان و بازار بروجرد! ۶۳درصد کارگران و عمله بناهای دورود! 54درصد کارگران کارخانجات مادر شهرستان های ازنا و الیگودرز !98درصد کارگران کارخانجات و پتروشیمی شهرستان های کوهدشت، پلدختر، الشتر و نورآباد و… از سایر استان های کشور تامین می شوند و طرح های بچه زائی برای تامین نیروی کار در لرستان اجرا می شود! اینقدر که در لرستان کار و بار ریخته است!
از طرفی امید به زندگی در لرستان آنقدر بالاست که مشاغلی مانند سنگ تراشی؛فروش آب؛فروش گل و گلاب در لرستان کاملا منقرض شده است و از هند برای احیا این صنایع فراموش شده نیروی کار وارد می کنیم!
حال سخن به درازا کشید و خوشا به حال هرکس که صاحب یک برش از اشترانکوه با سرقفلی گهر می شود!
لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=4140

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.