• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
8
یادداشتی در خصوص عملکرد شورای شهر پنجم؛

یک ” نه ” بزرگ به اعضای فعلی شورای شهر دورود/کارنامه ی مردودی ۴ ساله شورای پنجم

  • کد خبر : 5934
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲:۲۲
یک ” نه ” بزرگ به اعضای فعلی شورای شهر دورود/کارنامه ی مردودی ۴ ساله شورای پنجم

ظفر پاپی/پایگاه خبری گهر: شورای اسلامی دوره پنجم شهرستان دورود هم به پایان خود رسید و مردم به منتخبان خود در دور گذشته نمره مردودی دادند تا همه افرادی که مسئولیت دارند بدانند که با خرید رای و چند عکس کنار کارگران زحمتکش شهرداری آنان را فریب داد. مردم خود بزرگترین شاهدان و قضاوت کنندگان […]

ظفر پاپی/پایگاه خبری گهر: شورای اسلامی دوره پنجم شهرستان دورود هم به پایان خود رسید و مردم به منتخبان خود در دور گذشته نمره مردودی دادند تا همه افرادی که مسئولیت دارند بدانند که با خرید رای و چند عکس کنار کارگران زحمتکش شهرداری آنان را فریب داد.

مردم خود بزرگترین شاهدان و قضاوت کنندگان هستند و این مردم هستند که اعضای شورای شهر،نمایندگان و روسای جمهور را انتخاب می کنند.
مردم وکلای خود را انتخاب می کنند و اگر از عملکرد آنان ناراضی باشند براحتی عزلشان می کنند، پس نباید در پی فریب افکار عمومی بود.
بداخلاقی ها، رسم و رسومات غلط جدید، خرید رای، فریب و ریاکاری،به فراموشی سپردن وعده ها و… نتیجه اش می شود همین افرادی است که شهروندان دست رد به سینه آنان زدند تا بدانند که مردم شهر خواهان تغییر در شهر خود هستند نه تغییر وضع زندگی و فخر فروشی آقایان یا خانم هایی که با رای آنان برگزیده شده اند.

مردم خود بزرگترین حافظه ها را دارند، پس سعی نکنید با دادن وعده های کذب و دروغ، با مردم بازی کنید.
نصیحت و توصیه ما به اعضای منتخب شورای اسلامی شهر دور ششم، اینست که نتیجه ی آرای امروزی اعضای سابق شورای شهر را در ذهن خود ثبت  کنند، چون این روزها مانند ابر در گذر است و در انتخابات دور بعد باید با عملکردشان رای جمع کنند نه با پول و التماس!

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=5934

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.