• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
6
به همت نوسازی مدارس و خیرین مدرسه‌ساز انجام شد؛

انتقال ۱۰ مدرسه پیش ساخته به مناطق صعب‌العبور عشایری لرستان

  • کد خبر : 4769
  • ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰:۳۳
انتقال ۱۰ مدرسه پیش ساخته به مناطق صعب‌العبور عشایری لرستان
۱۰ مدرسه پیش ساخته که توسط نوسازی مدارس لرستان و با مشارکت خیرین مدرسه ساز تهیه شده بود، امروز با همکاری قرارگاه هوا فضای سپاه پاسداران به مناطق صعب العبور لرستان منتقل شد.

به گزارش خبرگزاري گهر به نقل از مهر، امروز پنجشنبه و در آستانه نخستین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، ۱۰ مدرسه پیش ساخته (کانکس) که توسط اداره کل نوسازی مدارس لرستان و با مشارکت مجمع خیرین مدرسه ساز تهیه شده بود، با همکاری و مشارکت قرارگاه هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به روستاهای صعب العبور عشایری لرستان منتقل شد.

امیر غفوری نژاد مدیرکل نوسازی مدارس لرستان در این رابطه گفت: اداره کل نوسازی مدارس برای روستاهای که فاقد راه دسترسی زمینی مناسب هستند، با مشارکت مجمع خیرین مدرسه ساز استان اقدام به تهیه مدرسه پیش ساخته کرد که با همکاری قرارگاه هوا و فضای سپاه پاسداران این مدارس را به روستاهای نیازمند منتقل شدند.

وی ادامه داد: برای خرید این مدارس پیش ساخته اداره کل نوسازی مدارس با مشارکت مجمع خیرین مدرسه ساز مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری کرده است و تعداد ۱۱۸ دانش آموز از این مدارس استفاده خواهند کرد.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان بیان کرد: این مدارس پیش ساخته در منطقه صعب العبور عشایری کوهستان «تروه» جنوب منطقه «ماهرو بختیاری» جانمایی و مستقر شدند.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=4769

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.