• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
6

تردد در آزادراه خرم‌آباد – بروجرد ممنوع شد

  • کد خبر : 9508
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
تردد در آزادراه خرم‌آباد – بروجرد ممنوع شد
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از ممنوعیت تردد در آزادراه خرم‌آباد - بروجرد به دلیل حجم بالای بارش برف و لغزنده بودن مسیر خبر داد.

به گزارش گهر، مرتضی شیروانی امروز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: شامگاه امروز با توجه‌ به بارش سنگین برف آزادراه شهید «بروجردی» در محور خرم‌آباد – بروجرد مسدود شده بود و خودروهای زیادی در این مسیر متوقف شده بودند.

وی با بیان اینکه مدیریت و نگهداری این آزادراه با بخش خصوصی است، افزود: در راستای خدمت رسانی به مردم بلافاصله پس از اعلام وضعیت بحرانی ۱۰ دستگاه ماشین‌آلات اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان لرستان به این محور اعزام و به کمک دیگر دستگاه‌های خدمات رسان محور بازگشایی و خودروهای متوقف شده به تردد خود ادامه دادند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، گفت: در حال حاضر مسیر آزادراه بازگشایی شده است و خودروهای متوقف شده به طور کامل از آزادراه خارج شده‌اند، ولی به دلیل حجم بالای بارش برف و لغزنده بودن مسیر، تردد در آزادراه شهید بروجردی ممنوع است و مسیر جایگزین مسیر قدیم خرم‌آباد – بروجرد اعلام شده است.

شیروانی، تأکید کرد: مردم گرامی قبل از سفر از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند و با توجه به لغزندگی و یخ‌زدگی جاده‌ها با سرعت مطمئنه حرکت کنند و نکات ایمنی رعایت کنند.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=9508

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.