• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

تعلل ستاد بحران یا دستگاه های مسئول در اعلام تعطیلی مدارس لرستان برای چیست؟

  • کد خبر : 9581
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹
تعلل ستاد بحران یا دستگاه های مسئول در اعلام تعطیلی مدارس لرستان برای چیست؟
ستاد بحران، مجموعه ای از مدیران استانی است که قرار است با جمع بندی وضعیت شهرهای مختلف لرستان، قبل از بروز حوادث ناگوار تصمیمات اصولی و کلی اتخاذ کند اما در برخی از موارد شاهد تعلل در تصمیم گیری های این مجموعه در تعطیلی مدارس و ادارات مختلف هستیم که باعث بروز مشکلاتی برای خانواده ها می شود.

با اینحال که از هفته گذشته هواشناسی از ورود یک سامانه بارشی گسترده به همراه یک توده سرد قطبی خبر داده بود به صورتی که اکثر استان های کشور را تحت ثاتیر خود قرار می دهد. در استان لرستان هواشناسی هشدار سطح نارنجی صادر کرد تا باز مسئولان غافلگیر نشوند ولی انگار هزاران هشدار هم صادر شود باز مسئولین تصمیم گیر لرستان یا مشغول استراحت هستند یا در ستادهای انتخاباتی چنان خسته شده اند که نای بررسی وضعیت هوای شهر خود را هم ندارند.

باید یک کلاس رفتار و برخورد مسئولانه برای مسئولین استان لرستان برگزار کرد تا از مسئولین و ستاد بحرات استان تهران یاد بگیرند که چگونه بدون ترس و واهمه و برای حفظ سلامتی کودکان پایتخت نشین در ایام آلودگی مدارس را تعطیل می کردند و این تصمیم را در روز روشن اعلام می کردند.

اینک تصمیم گیری ستاد بحران در لرستان به گونه ای شده است که دقیقا هنگام بازشدن در مدرسه و ورود دانش آموزان به کلاس اعلام می کنند که مدارس تعطیل هستند. البته این ضعف به مجموعه فرمانداری و آموزش و پرورش شهرستان نیز برمی گرددکه چرا زودتر به مجموعه فرمانداری وضعیت بارش برف یا برودت را اطلاع رسانی نمی کنند تا زودتر تصمیم گیری ها و مجوز ها اخذ شود.

با اینگونه تصمیم گیری ها بسیاری از کودکان و خانواده ها که کارمند هستند، سردرگم می شوند و برای نگه داری فرزندشان در تایم تعطیل شده با مشکلاتی روبرو می شوند.

صحبت آخر با مجموعه تصمیم گیرنده لرستان اینست که در تصمیم گیری های خود جرات و جسارت داشته باشید و از همتایان خود در پایتخت بیاموزید که چگونه بدون ترس و واهمه تصمیمات درستی اخذ می نمایند.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=9581

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.