• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

دخالت و سوگیری برخی مدیران دورود در انتخابات

  • کد خبر : 9469
  • ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۸:۲۷
دخالت و سوگیری برخی مدیران دورود در انتخابات

برخی مدیران شهرستان دورود بصورت مستقیم در تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی دخالت دارند. این مدیران به صورت مستقیم و غیر مستقیم در تبلیغ کاندیداها حضوری فعال داشته و در ساعات اداری در این امر دخالت می‌کنند. این دخالتها تنها مختص مدیران نیست و یکی از معاونین ادارات شهرستان نیز دخالت‌های عجیبی در انتخابات می‌کند […]

برخی مدیران شهرستان دورود بصورت مستقیم در تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی دخالت دارند.

این مدیران به صورت مستقیم و غیر مستقیم در تبلیغ کاندیداها حضوری فعال داشته و در ساعات اداری در این امر دخالت می‌کنند.

این دخالتها تنها مختص مدیران نیست و یکی از معاونین ادارات شهرستان نیز دخالت‌های عجیبی در انتخابات می‌کند و مستقیما از نامزد انتخاباتی رد صلاحیت شده، حمایت می‌کند.  جالب‌تر اینجا ست بجز دخالت مستقیم و حمایت از کاندیدای رد صلاحیت شده، از افراد دارای مشکل و مسئله دار نیز حمایت و پشتیبانی ویژه می کند.  ناگفته نماند این فرد خودش هم مشکلات وافری دارد و می طلبد دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی این شخص را زیر نظر داشته و هر چه سریعتر قبل از فزونی مشکلات شهرستان، وی را عزل و برکنار کنند.

هر چند برخی دخالتهایش چندان مفید و موثر واقع نشده و احتمالا تا پایان سال و پس از انتخابات عمر مدیریتش به پایان می رسد، اما جا دارد دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی به این مهم ورود جدی داشته باشند، تا مانع شایعه عدم سلامت در انتخابات شوند.

جناب فرماندار در جلسه شورای اداری خطاب به مدیران شهرستان اعلام کردید؛ مدیران و معاونین دستگاههای اجرایی شهرستان به هیچ وجه حق دخالت در انتخابات له یا علیه کاندیدایی را ندارند. همچنین اعلام کردید به هیچ وجه مدیران، معاونین و نیروهای ادارات حق همراهی و پشتیبانی از کاندیدای خاص را ندارند و با هیچ کس نیز عقد اخوت و برادری نبسته ایم و سعی در برگزاری انتخابات سالم و پرشور است. پس چرا برخی مدیران و معاونین ول کن این قضیه نیستند و به هشدارها توجهی نمی کنند و هر کدام خود را وابسته به کاندیدایی می دانند.

جای سوال اینجاست این مدیران و معاونین جایگاه و صندلی خود را لرزان می بینند و شبانه روز در محفل، مجلس، گردهمایی و میتینگ های کاندیداها هم شرکت می کنند که پست و منصبشان را از دست ندهند و حتی برخی از آنها به دنبال جایگاه بالاتری است و با خوش رقصی، تملق و مجیزگویی در کنار کاندیدای مدنظر خود هستند تا شاید وارد بهارستان شود و رای بیاورد و انتظار ارتقا و پیشرفت شغلی و پستی دارند.

مدیران نباید دیانت و آخرت خود را به دنیای کاندیدایی بفروشند زیرا آنچه در اذهان مردم باقی می ماند، صداقت در عرصه انتخابات است که در کنار سیاست و دیانت، باید به عنوان یک مولفه اصلی مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد.

آقایان مسئول شاید شما آنها را ملاحظه کنید و رودربایستی داشته باشید اما به آنها هشدار می دهیم از هیچ کاندیدایی حمایت و پشتیبانی نکنند و خود را وابسته به هیچ داوطلبی ندانند، اگر بدنبال حمایت و وابستگی به کاندیدایی هستند از سمت و منصب خود انصراف دهند، سپس برای کاندیدای مدنظر خود تبلیغات گسترده انجام دهند، در غیر اینصورت مشاهده شود در فضای رسانه ای استان و شهرستان شماها را به مردم معرفی خواهم کرد.

پست، منصب، مقام و جایگاه به هر قیمتی ارزش ندارد، دست از این بازی آلوده و چرکین بردارید و الا شما را به مردم معرفی خواهم نمود. در پایان از شهروندان فهیم و قانون‌مدار انتظار می رود اگر با این چنین افرادی روبرو شدند آنان را به ما معرفی نمایند.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=9469

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.