• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
8
در رقابت های کشتی فرنگی و آزاد پیشکسوتان کشور

دو مدال طلا سهم رضا رسا مهر و علی اکبر صادقی کشتی گیران دورودی تیم لرستان

  • کد خبر : 9105
  • ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۲:۱۲
دو مدال طلا سهم  رضا رسا مهر و علی اکبر صادقی کشتی گیران دورودی تیم لرستان
در رقابت های کشتی آزاد و فرنگی پیشکسوتان کشور که در شهرهای تهران و سنندج برگزار گردید، دو کشتی گیر دورودی موفق به کسب دو مدال طلا شدند.

به گزارش گهر، رقابت های کشتی فرنگی پیشکسوتان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، یادواره مرحوم سید سعید عدنانی روزهای ۱۴ لغایت ۱۶ تیرماه در شهر سنندج استان کرمانشاه و رقابت های کشتی آزاد پیشکسوتان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی گرامیداشت محمد ابراهیم سیف پور روزهای ۱۰ لغایت ۱۳ تیرماه در سالن شهید معتمدی تهران برگزار شد.
در گروه A کشتی فرنگی و در وزن ۸۸ کیلوگرم “رضا رسامهر” از شهرستان دورود موفق شد با انجام ۵ کشتی سخت و در عین اقتدار به گردن آویز خوش رنگ طلا دست یابد و به عضویت تیم ملی پیشکسوتان ایران در آید.

رضا رسا مهر متولد سال ۱۳۶۷ و یکی از ورزشکاران خوش اخلاق دورودی است که ورزش کشتی را از سال ۱۳۸۲ زیر نظر خسرو یاراحمدی آغاز کرده است. وی از سال ۹۵ تا ۹۷ در سه سال متوالی قهرمان استان لرستان شده است.

قهرمانی کشتی فرنگی استان لرستان

رسا مهر همچنین قهرمانی دانشجویان کشور در سال ۹۵،قهرمانی نیروهای مسلح در سال ۱۳۹۳، قهرمانی جوانان کشور در سال ۱۳۸۵ و چندین مقام مختلف در رده سنی نوجوانان در کارنامه خود دارد.

در گروه D کشتی آزاد دیگر کشتی گیر دورودی به نام علی اکبر صادقی در وزن ۷۸ کیلوگرم توانست با غلبه بر رقبای خود به مقام نخست این رقابت ها دست یابد تا شهرستان دورود به تنهایی دو مقام اولی در این رقابت ها داشته باشد.

در این مسابقات کشتی گیران پیشکسوت لرستان ۵ طلا و ۲ نقره کسب کردند .

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=9105

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.