• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
7
اقدام ارزشمند و شایسته تقدیر کارکنان امور مشترکین اداره برق دورود

داستان قبض هایی که با مهربانی پرداخت می شوند

  • کد خبر : 9078
  • ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲:۲۸
داستان قبض هایی که با مهربانی پرداخت می شوند
مهربانی و بخشش نیاز به بخشیدن همه ی اموال یا صرف هزینه های کلان نیست. گاه با یک اقدام کوچک یا همدلی نیز می توان قلبی را شاد کرد و یک سنگینی را از روی دوش نیازمندی برداشت.

امروز صبح برای دیدار یکی از دوستان قدیمی به اداره برق شهرستان دورود رفتم. پس از دیدار با این دوست به قسمت امور مشترکین مراجعه کردم تا مشکل فیش برق منزل را رفع کنم. در نوبت منتظر بودم تا صدایم بزنند که توجهم به پیرزنی در جلوی باجه با یک پیراهن سیاه جلب شد.

پیرزن دست در کیسه می کرد و پول های خرد خود را به باجه دار تحویل می داد.کنجکاو شدم و جلو رفتم. متوجه شدم که پیرزن برای پرداخت قبض برق خود که مبلغ زیادی هم می شود مقداری پول خرد با خود به همراه آورده است. مسئول باجه با دیدن پول خرد ها و صحبت های این مراجعه کننده از جای برخواست و سراغ سایر همکارانش رفت.

پس از دقایقی دیدم که مسئول باجه با کارت شخصی خود مبلغ قبض را پرداخت کرد و قبض پرداخت شده را پول خرد ها به پیرزن داد و به او گفت که مبلغ قبض به صورت سرشکن از طرف تمامی کارکنان امور مشترکین پرداخت شده است.

با دیدن این صحنه اشک در چشمانم حلقه زد و خوشحال شدم که هنوز در جامعه انسانیت و همدلی و کمک به همنوع رواج دارد. هرچند این اقدام ارزشمند، یک کار خیر بوده است اما لازم است کارکنان امور مشترکین اداره برق دورود از سوی رئیس اداره مورد تشویق قرار گیرند تا این کارهای خیر جهت سرلوحه قرارگرفتن از سوی سایر افراد جامعه، رواج پیدا کند.

هرچند که این کارکنان می توانستند خود را نسبت به این قبض برق بی اهمیت نشان دهند و از او بخواهند مبلغ خواسته شده را تهیه نماید، اما در کمال تعجب به گونه ای دیگر رفتار کردند.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=9078

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.