• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
5
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان؛

سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان تا ۱۰ تیرماه فعال است

  • کد خبر : 9018
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰:۵۵
سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان تا ۱۰ تیرماه فعال است
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تاکید کرد: فرصت ثبت‌نام فرهنگیان در این استان برای نقل و انتقالات تا ۱۰ تیرماه در سامانه است.

به گزارش گهر، رضا عزتی در جلسه کار گروه توسعه مدیریت آموزش و پرورش لرستان با اشاره به تدوین برنامه سالانه تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اظهار داشت: این برنامه باید منطبق با سیاست‌های فوری وزیر و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تکمیل و تبیین شود.

وی با بیان اینکه فرصت ثبت نام فرهنگیان برای نقل انتقالات در سامانه My.medu.ir تا ۱۰ تیر ماه برای داخل استان و شش تیرماه برای خارج استان پایان می‌یابد، افزود: نقل و انتقالات فقط در بستر سامانه و با توجه به شرایط از جمله نیاز و مازاد مبدا و مقصد انجام می‌گیرد و این موضوع به ادارات آموزش و پرورش نواحی و مناطق واگذار شده و همکاران از مراجعه حضوری برای نقل و انتقالات به اداره کل خودداری کنند.

مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش لرستان نیز گفت: تبدیل وضعیت نیروهای اداری و آموزشی و ساماندهی نیروها بر اساس شرایط، نیاز و مازاد محل خدمت در حال انجام است.

محمد بابایی به برگزاری فرایند تکمیلی و مصاحبه آموزگاران ماده ۲۸ اشاره کرد و افزود: ۱۶ گروه ارزیاب مرد و زن آمادگی دارند تا پس از اعلام نتایج پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری و آموزگار استثنایی را انجام دهند.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=9018

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.