• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4
رئیس اداره راه و شهرسازی نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشد:

ساخت سرعتکاه های غیراستاندارد سیاهکله و داریاب افزایش تصادفات را در پی دارد/چه کسی پاسخگوی ضررهای مالی و جانی مردم می شود؟

  • کد خبر : 9371
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
ساخت سرعتکاه های غیراستاندارد سیاهکله و داریاب افزایش تصادفات را در پی دارد/چه کسی پاسخگوی ضررهای مالی و جانی مردم می شود؟

اگر قصد خروج یا ورود به شهر دورود از مسیر جاده ی بروجرد یا خرم آباد را داشته باشید؛ متوجه سرعتکاه هایی می شود که در ابتدای دو روستای سیاهکله و داریاب ساخته شده اند. فلسفه ی ایجاد سرعتکاه های استاندارد؛ جلوگیری از افزایش خسارات جانی و مالی در پی سرعت غیرمجاز وسایل نقلیه می […]

اگر قصد خروج یا ورود به شهر دورود از مسیر جاده ی بروجرد یا خرم آباد را داشته باشید؛ متوجه سرعتکاه هایی می شود که در ابتدای دو روستای سیاهکله و داریاب ساخته شده اند.

فلسفه ی ایجاد سرعتکاه های استاندارد؛ جلوگیری از افزایش خسارات جانی و مالی در پی سرعت غیرمجاز وسایل نقلیه می باشد. اگر از جاده های استان های دیگر عبور کرده باشید می بینید که در ورودی مناطق مسکونی؛ وقتی سرعتکاهی ایجاد شده است؛ تابلوهای هشدار دهنده ای از ۵۰۰ متر قبل‌تر نصب شده است تا رانندگان با ترمزهای ناگهانی باعث بروز تصادفات در جاده ها نشوند.

اما در شهرستانی مانند دورود دستگاه هایی با تصمیماتی عجولانه، نه تنها از بروز حوادث جاده ای جلوگیری نمی کنند بلکه با اقدامات خود باعث افزایش این قبیل حوادث جاده ای می شوند و جان و مال مردم را به خطر می اندازند.

اکنون به عنوان یک شهروند از دستگاه های مسئولی که این سرعتکاه های غیراستاندارد را نصب کرده اند مطالبه می کنم که چرا قبل از ایجاد این دست اندازهای آسفالتی! تابلوهای هشدار دهنده نصب نکرده اید تا رانندگان از وجود این عوارض غیرطبیعی در جاده آگاه شوند و دچار خسارات مالی و جانی نشوند؟ چرا دستگاه مسئول از سرعتکاه استاندارد و پلاستیکی استفاده نمی کند؟ چرا در جاده بین شهری مانند جاده های روستایی؛از آسفالت استفاده کرده است؟

مگر آسفالت در تاریکی شب آنهم بدون تابلوی هشدار دهنده،مشخص است؟ تا چه زمانی مردم باید تاوان بی موالاتی و بی فکری روسای برخی ادارات را بدهند؟ آیا مردم دورود لایق نصب چند تابلوی هشداردهنده و سرعتکاه استاندارد نیستند؟در صورت بروز تصادفات منجر به جرح یا فوت، چه افراد یا دستگاه هایی پاسخگوی نبود تابلوی هشدار دهنده یا ایجاد چنین عوارضی در وسط جاده می شود؟

 

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=9371

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.