• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
12

علی کریمی مشاور باشگاه خیبر خرم آباد شد

  • کد خبر : 5290
  • ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸
علی کریمی مشاور باشگاه خیبر خرم آباد شد
علی کریمی به عنوان مشاور عالی مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد منصوب شد.
به گزارش پایگاه خبری گهر به نقل از یافته، با حکم دکتر مسعود عبدی مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد، علی کریمی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران، پرسپولیس و بایرن مونیخ به عنوان: مشاور مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد منصوب شد.
وی هم‌اکنون در خرم‌آباد حضور دارد و شب گذشته در مراسمی به همین منظور در هتل جهانگردی این شهر و در جمع بازیکنان خیبر در شب قبل بازی مقابل بادران تهران حضور یافت.

حضور علی کریمی مشاور عالی مالک خیبر در اردوی خیبری‌ها

علی کریمی مشاور عالی مالک خیبر با همراهی مسعود عبدی مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد با حضور در اردوی شب قبل از بازی با بادران تهران. دقایقی با بازیکنان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کریمی خطاب به بازیکنان گفت: از شرایطی که دکتر عبدی به عنوان بخش خصوصی و مالک باشگاه برای شما فراهم کرده است، به خوبی استفاده کنید. قدر این موقعیت را بدانید و با همه وجودتان تلاش کنید.
مشاور عالی مالک خیبر افزود: شما بر اساس تعهدی که نسبت به باشگاه دارید باید با نهایت تلاش کار خود را انجام بدهید، تا در مقابل وجدان تان آسوده باشید.
کریمی خاطرنشان کرد: عبداله ویسی از مربیان باشخصیت و بادانش فوتبال ایران است، یک موضوعی در مورد ایشان می‌خواهم برای اولین بار اینجا مطرح کنم، وقتی در بایرن‌مونیخ بازی می‌کردم، چند بار آقای ویسی سر تمرینات ما حاضر می‌شود و از تمرینات یادداشت برداری می‌کرد، این امر نشان‌دهنده علاقه، انگیزه و به روز بودن ایشان را نشان می‌داد.
بازیکن سابق تیم ملی ایران اظهار داشت: با جذب بازیکنان جدید در کنار بازیکنان جوان و خوب نیم‌فصل اول، امیدوارم شاهد بازی‌های زیبا همراه با نتایج مطلوب از سوی شما باشیم.
یادآور می‌شود در این دیدار: حسین اسدی پور قائم‌مقام مالک باشگاه، شمس‌الدین سپهوند مدیر تیم‌های امید و مدیر آکادمی خیبر و دستیاران عبداله ویسی نیز حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=5290

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.