• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

لرستان میزبان مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جوانان شد

  • کد خبر : 9494
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹
لرستان میزبان مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جوانان شد

به گزارش گهر؛ استاندار لرستان با حضور در فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران با «علیرضا دبیر» رئیس این فدراسیون با رویکرد میزبانی لرستان در جام بین‌المللی برادران شهید «علی پناه» دیدار و گفتگو کرد. در این راستا با موافقت فدراسیون کشتی، رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جوانان جام برادران شهید کشتی‌گیر «علی پناه» روزهای ۲۵ و […]

به گزارش گهر؛ استاندار لرستان با حضور در فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران با «علیرضا دبیر» رئیس این فدراسیون با رویکرد میزبانی لرستان در جام بین‌المللی برادران شهید «علی پناه» دیدار و گفتگو کرد.

در این راستا با موافقت فدراسیون کشتی، رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جوانان جام برادران شهید کشتی‌گیر «علی پناه» روزهای ۲۵ و ۲۶ بهمن‌ماه در شهر خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

فرهاد زیویار استاندار لرستان ابراز امیدواری کرد که زمینه برگزاری باکیفیت این رقابت‌ها در لرستان فراهم و دراین‌خصوص خواستار پیگیری‌های مجدانه مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت کشتی استان شد.

استاندار همچنین با حضور در کمپ تیم‌های ملی کشتی با کادر فنی و ملی‌پوشان کشتی آزاد کشور دیدار کرد.

در این دیدار «غلامرضا محمدی» سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان، «آرش قیاسیان» مدیرکل ورزش و جوانان، «فرید بهرامی» رئیس هیئت کشتی لرستان نیز حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=9494

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.