• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
9
نماینده مردم دورود و ازنا:

لزوم اعتبار ۹۰۰ میلیارد ریالی جهت تکمیل کمربندی دورود و جاده ازنا – شازند

  • کد خبر : 4757
  • ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۸
لزوم  اعتبار ۹۰۰ میلیارد ریالی جهت تکمیل کمربندی دورود و جاده ازنا – شازند
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس با بیان اینکه شهر دورود تنها شهر بدون کمربندی استان لرستان است،گفت: اعتبار ۹۰۰ میلیارد ریالی جهت تکمیل کمربندی دورود و جاده ازنا - شازند الزامی است.

حسین گودرزی در  گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گهر، درباره دیداربا مدیرعامل بانک توسعه تعاون،گفت: موضوع تامین و تخصیص اعتبار از محل ماده ۵۶ برای دو پروژه کمربندی دورود و جاده ازنا – شازند  در این نشست بررسی شد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تردد روزانه نزدیک به سیزده هزار خودرو از مسیر سه راهی چالانچولان به دورود که ۹۵درصد آنها ماشین های عبوری می باشند، افزود: شهر دورود تنها شهر بدون کمربندی استان است که روزانه این تعداد وسایل نقلیه سبک و سنگین از داخل شهر عبور می کنند.

وی ادامه داد: از مسیر ازنا به سمت اراک هم این تعداد خودرو عبور می کنندو حجم بالای تردد و تصادفات زیاد باعث شده این مسیر به جاده مرگ معروف گردد.

نماینده مردم دورود و ازنا  با اشاره به اخذ مجوز ماده ۵۶ برای این دو پروژه و تعیین بانک توسعه تعاون برای تامین منابع آنها، از مهدیان رئیس بانک توسعه تعاون خواستار تخصیص فوری اعتبار  برابر موافقت های صورت گرفته برای این دو پروژه شد تا عملیات تکمیل آنها سرعت بگیرد.

گودرزی با توجه به بررسی های صورت گرفته از این پروژه ها، خواستار آن شد که بانک برای هر یک از این پروژه ها ۴۵۰ میلیارد ریال تا پایان امسال اعتبار تخصیص دهد  .

وی در این دیدار ضمن اعلام  آمادگی بانک توسعه تعاون برای تامین ۹۰۰ میلیارد ریال برای کمربندی دورود و جاده ازنا – شازند در سال جاری یادآور شد: تلاش می کنیم این اعتبار هر چه زودتر جهت تکمیل این پروژه ها تخصیص یابد./

؛

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=4757

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.