• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
17
گزارش از بازار مرغ

پرواز مرغ از مرغ فروشی های سطح شهر/عدم توزیع مرغ زنده جهت کشتار

  • کد خبر : 4556
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
پرواز مرغ از مرغ فروشی های سطح شهر/عدم توزیع مرغ زنده جهت کشتار
به گزارش گهر خبر، صبح امروز (دوشنبه 4مهر 99) مرغ فروشی های سطح شهر دورود یا تعطیل بودند یا با یخچال های خالی میزبان مشتریان خود بودند

صبح امروز مرغ گرم در سطح شهر دورود توزیع نگردید تا شایعات در مورد هماهنگی مرغداران برای عدم عرضه مرغ به کشتارگاه ماکیان قوت بگیرد.

به گزارش گهر خبر، صبح امروز (دوشنبه 4مهر 99) مرغ فروشی های سطح شهر دورود یا تعطیل بودند یا با یخچال های خالی میزبان مشتریان خود بودند

در بازدید میدانی خبرنگار گهرخبر از کشتارگاه ماکیان دورود( شب یکشنبه 3مهر99) از خاموشی خط کشتار مرغ در این واحد گزارش داد که امروز تایید گردید مرغداران از عرضه مرغ زنده خودداری می کنند.

عدم اجرای  نرخ مصوب دولتی در بازار مرغ

یک مقام آگاه در جهاد کشاورزی دورود ادر ا مصاحبه با خبرنگار گهرخبر گفت:صبح امروز جلسه ی بررسی مشکلات مرغداران و تعیین قیمت در فرمانداری دورود برگزار گردید که تا فردا نتایج این جلسه در سطح بازار مشاهده خواهد شد.

وی در ادامه افزود: قیمت مصوب مرغ در هر کیلو 21 هزارتومان است ولی مرغداران دورود انتظار دارند قیمت مرغ همتراز شهرستان های اطراف دورود باشد.

مقصر اصلی گرانی مرغ دولت است

یکی از فعالین پرورش مرغ گوشتی دورود(خواهان عدم نام بردن اسم شدن) در مصاحبه با گهر خبر در این خصوص گفت: مقصر اصلی گرانی مرغ دولت است زیرا نهاده های دامی وارداتی هستند و دولت از زیر تامین بار شانه خالی می کند.

این فعال در ادامه بیان داشت:سویا دولتی کیلویی 2700تومان است ولی در بازار آزاد نرخ این نهاده به 16000تومان هم میرسد که یکی از عوامل گرانی مرغ عدم تامین بار اصلی توسط دولت می باشد.

خالی شدن سفره مردم از مرغ و گوشت

در میان منازعات مرغدارن و دولت آنچه مهم نیست سفره ی مردمی است که هر روز از روز قبل خالی تر می گردد. هرچه قیمت مرغ بالاتر رود قشر آسیب پذیر جامعه ناتوان تر از قبل می شوند و باید فکری برای این موضوع اندیشید.

 

 

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=4556

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.