• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2
طبق آمار سامانه شفافیت آرا:

چرا نماینده دورود و ازنا ۲۰۵ رای ممتنع و ۱۹۰ عدم مشارکت در رای گیری داشته است؟

  • کد خبر : 9587
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۸
چرا نماینده دورود و ازنا ۲۰۵ رای ممتنع و ۱۹۰ عدم مشارکت در رای گیری داشته است؟
طبق آمار سامانه شفافیت آرا نمایندگان مجلس، حسین گودرزی نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس 205 رای ممتنع و 190 عدم حضور در رای گیری با وجود حضور در صحن مجلس داشته اند که ایشان با توجه به وکیل مردم بودن بابد نسبت به این عملکرد آرای خود پاسخگو باشند.

به گزارش پایگاه خبری گهر، سایت شفافیت آرا نمایندگان مجلس عملکرد حسین گودرزی نماینده ی مردم دورود و ازنا را به شرح زیر منتشر کرده است.

” جناب آقای حسین گودرزی نماینده شهر دورود ( استان لرستان ) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در ۱۵۷۸ مورد عملکرد جناب آقای حسین گودرزی ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در ۹۰ درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در ۱۰ درصد نیز حضور نداشته‌اند. گودرزی در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در ۱۴۱۴ مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد ۸۵۹ رای موافق، ۱۶۰ رای مخالف و ۲۰۵ رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در ۱۹۰ مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.”

سوال اول را به عنوان یک شهروند که از وکیل خود می پرسد،مطرح می نمایم: جناب حسین گودرزی ۲۰۵ طرح یا مصوبه ای که به آنها رای ممتنع داده اید چه بوده اند؟آیا این آرای ممتنع تاثیری در سرنوشت مردم حوزه انتخابیه شما نداشته اند یا شما نسبت به این مصوبات بی اهمیت بوده اید یا از آنان آگاهی نداشته اید.

سوال دوم اینگونه مطرح می شود که چرا با وجود حضور در صحن مجلس،در ۱۹۰ رای گیری شرکت نکرده اید؟ مگر شما حقوق نمی گیرید که در قانون گذاری شرکت نمایید؟پس چرا در این ۱۹۰ رای گیری شرکت نداشته اید؟ مگر می شود در صحن مجلس بود و در رای گیری شرکت نکرد و زحمت فشردن یک دکمه را به خود نداد؟

اگر تعداد آرای ممتنع را با آرای ثبت نشده با وجود حضور در مجلس را جمع بندی کنیم به عدد ۴۰۰ رای می رسیم که یک سوم کل آرایی است که در دوران ۴ ساله جضور شما در مجلس ثبت کرده اید. شما در مقابل این ۴۰۰ رای مسئول هستید و باید پاسخگوی آن باشید. چه بسا یکی از این آرا در سرنوشت یک دانش آموز،یک کارگر، یک معلم، یک پزشک و… موثر بوده باشد.

پایگاه خبری گهر منتظر پاسخ رسمی شما به این پرسش می باشد.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=9587

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.