• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2
مدیر ستاد دیه لرستان خبر داد؛

۲ زندانی دارای شرایط خاص در لرستان آزاد شدند

  • کد خبر : 9412
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱:۲۹
۲ زندانی دارای شرایط خاص در لرستان آزاد شدند
مدیر نمایندگی ستاد دیه لرستان گفت: دو زندانی که دارای شرایط خاصی بودند با کمک ستاد دیه از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش گهر، توکل شاکرمی امروز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به آزادی دو زندانی دارای شرایط خاص در استان، اظهار داشت: یکی از این زندانیان پیرمرد بروجردی ۷۵ ساله و درگیر با بیماری سرطان با شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بدهی بود که بعد از پنج سال و با کمک یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون‌ریالی ستاد دیه استان از زندان آزاد شد.

وی افزود: همچنین خانمی که ۱۴ سال به دلیل بدهکاری مالی ناشی از احداث یک کارگاه گلیم‌بافی و مقروض شدن به زندان افتاده بود با بدهی ۱۵ میلیارد ریال با پرداخت دو میلیارد ریال کمک بلاعوض و دو میلیارد ریال وام و همچنین تقاضای اعسار و گذشت شکات از زندان آزاد شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه لرستان، بیان کرد: ستاد مردمی دیه لرستان به دلیل شرایط خاص زندانیان مذکور با پیگیری چندماهه ضمن اخذ گذشت حداکثری از شکات پرونده و با معاضدت‌های قضائی در ارائه و قبولی دادخواست اعسار در نهایت با اهدای کمک ویژه خود موجبات رهایی این محبوسین را فراهم کرد.

شاکرمی با بیان اینکه ۱۹۱ زندانی جرایم غیرعمد در این استان از ابتدای سال جاری تاکنون آزاد شده‌اند، افزود: از این مجموع دیه یک نفر، بدهی مالی ۹۹ نفر، مهریه ۷۸ نفر و نفقه ۱۴ نفر پرداخت شده است.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=9412

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.