• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
5
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) لرستان:

۴ طرح اشتغالزایی در دورود افتتاح شد

  • کد خبر : 9392
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۱
۴ طرح اشتغالزایی در دورود افتتاح شد
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) لرستان گفت: چهار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت با هدف محرومیت‌زدایی و توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی مناطق محروم در دورود به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گهر، مجید طائف، ششم آذر ماه، در آئین بهره‌برداری از چند طرح اشتغال‌زایی بنیاد برکت در دورود بیان کرد: این طرح‌ها شامل طرح دانش بنیان میکرو نیروگاه سیار شرکت توربین الماس نور، کارگاه تولید انواع چوب‌ساب‌ها، کارگاه تولید ظروف چوبی و تزئینی به صورت کف‌تراشی در سبک روستیک و کارگاه تولید مواد شوینده است.

وی هدف از اجرای این طرح‌ها را محرومیت زدایی و توانمنسازی اقتصادی و اجتماعی در مناطق محروم لرستان دانست و افزود: طرح‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اغلب به صورت زنجیره سبز در بخش کشاورزی و توسعه و تکمیل طرح‌های کارگاه محور است.

طائف با اشاره به اینکه سال گذشته حدود ۲۹۰ طرح اشتغال‌زایی با اعتبار بیش از ۲۳ میلیارد تومان در شهرستان دورود به بهره‌برداری رسید، گفت: از ابتدای امسال هم تاکنون حدود ۳۱۰ طرح به بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات بانکی معرفی شده که هشت میلیارد و پانصد میلیون تومان تسهیلات برای این طرح‌ها پرداخت شده است.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=9392

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.