• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
3
نماینده مردم دورود و ازنا خبر داد:

‍ تشکیل کمیته ملی راهبری حمایت از جنگلهای زاگرس

  • کد خبر : 4786
  • ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶
‍ تشکیل کمیته ملی راهبری حمایت از جنگلهای زاگرس
‍نماینده مردم دورود و ازنا از تشکیل  کمیته ملی راهبری حمایت از جنگلهای زاگرس در استان های زاگرس نشین خبر داد.

‍نماینده مردم دورود و ازنا از تشکیل  کمیته ملی راهبری حمایت از جنگلهای زاگرس خبر داد.

🔸 به گزارش پایگاه خبری گهر ؛ پیرو سوال ملی نماینده دورود و ازنا از وزیر جهاد کشاورزی در خصوص علل زوال درختان بلوط جنگل زاگرس و به دلیل قانع نشدن از پاسخ وزیر جهاد در کمیسیون، تقاضای “تشکیل کمیته ملی راهبری نجات جنگل زاگرس” با مسئولیت ریاست محترم جمهوری و متناظر آن در استانها با مسئولیت استانداران، تعیین ردیف مستقل در بودجه سالانه، شناسایی و پهنه بندی مناطق آسیب دیده مطرح گردید.

🔸 به گفته  حسین گودرزی؛ سرانجام با مکاتبات انجام گرفته از سوی وزیر جهاد کشاورزی، ریاست محترم جمهور با تشکیل کمیته ملی راهبری نجات جنگلهای زاگرس با مسئولیت معاون اول رئیس جمهور موافقت نمودند.

🔸در ادامه عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم بیان داشت: در عین حال تشکیل این کمیته یکی از خواسته های بنده بوده و تا حصول همه خواسته ها از سوال خود قانع نخواهم شد.

وی تصریح کرد : در این راستا انتظار می رود استانداران نواحی زاگرس به عنوان نمایندگان عالی دولت و مدیران ذیربط با عضویت و طرح مخاطرات جدی زوال جنگل زاگرس گامی اساسی در حفظ اقلیم ایران و استانهای ذیربط بردارند.

🔸 در پایان دکتر گودرزی با ذکر این موضوع که سوال برای طرح در صحن مجلس اعلام وصول شده و در انتظار طرح مجدد یا قانع شدن اینجانب می باشد گفت: بدین منظور روز دوشنبه بیست و دوم دی ماه جلسه ای با حضور مقام عالی وزارت ، رئیس سازمان جنگلها و مراتع و ریاست جهاد کشاورزی استان لرستان برای بررسی دیگر خواسته ها تشکیل خواهد شد.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=4786

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.