• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
14
نماینده مردم دورود و ازنا خبر داد:

💠 اختصاص “کشاورز کارت ۲۰۰ مییلیون ریالی” بدون محدودیت برای کشاورزان دو شهرستان دورود و ازنا

  • کد خبر : 4759
  • ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶
💠 اختصاص “کشاورز کارت ۲۰۰ مییلیون ریالی” بدون محدودیت برای کشاورزان دو شهرستان دورود و ازنا
به گفته نماینده مردم دورود و ازنا، کشاورزان این دو شهرستان می توانند از اعتبارات بانک کشاورزی در قالب "کشاورز کارت" برای خرید نهاده های کشاورزی استفاده کنند.

 

🔸به گزارش خبرگزاری گهر ، نماینده مردم دورود و ازنا از اعطای “کشاورز کارت” جهت خرید نهاده های کشاورزی به صورت وام به مبلغ حداکثر ۲۰۰ میلیون ریال و باسود ۱۲ درصد به کشاورزان دورود و ازنا خبر داد.
🔸در جلسه ای که روز دوشنبه (۸دی ۹۹) با حضور نماینده مردم دورود و ازنا و خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی کشور برگزار گردید، مدیرعامل بانک کشاورزی در خصوص صدور ” کشاورز کارت” برای کشاورزان دو شهرستان دورود و ازنا بدون محدودیت قول مساعد داد.
🔸حسین گودرزی در خصوص این کارت گفت: در این کارت منابعی برای خرید نهاده در اختیار کشاورزانی که محصولات استراتژیک مانند گندم، جو، دانه‌های روغنی و… تولید می کنند، قرار می گیرد و از همین هفته در شعب بانک های کشاورزی قابل دریافت است.
گودرزی در جلسه با مدیرعامل بانک کشاورزی خواستار اعطای این وام بدون محدودیت برای تمام کشاورزان دو شهرستان شد که مورد تصویب و ابلاغ دکتر خدارحمی قرار گرفت.
🔸وی در ادامه افزود: به ازای هر هکتار زراعت دو میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود و سقف در نظر گرفته شده برای پرداخت تسهیلات از طریق «کشاورز کارت»، ۲۰ میلیون تومان و سود آن ۱۲ درصد و مدت باز پرداخت آن یکساله است که در مقایسه با نرخ تسهیلات عادی یعنی ۱۸ درصد، نرخ مناسبی است.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=4759

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.