• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
11

بی توجهی نسبت به آرامگاه ۳ شهید منطقه سیلاخور

  • کد خبر : 6861
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴
بی توجهی نسبت به آرامگاه ۳ شهید منطقه سیلاخور
آرامگاه ۷ شهید منطقه سیلاخور واقع در روستای کاغه شمالی، در سایه بی مهری ها و بی توجهی ها قرار گرفته اند و خانواده این شهدا نسبت به عدم رسیدگی از سوی نهادهای مربوطه گلایه مند هستند.

آرامگاه ۷ شهید گرانقدر دفاع مقدس در روستای کاغه ی شمالی از توابع بخش سیلاخور و در محوطه ی امامزاده این روستا قرار دارد. در سالیان گذشته ۴ آرامگاه توسط ستاد بروجرد و ۳ آرامگاه توسط بنیاد شهید شهرستان دورود نوسازی شده اند.اینک پس از گذشت چند سال سنگ مزار سه شهید دچار رنگ رفتگی و فرسودگی شده اند.


اما متاسفانه سنگ مزار سه تن از این شهیدان به نام های کریم ساکی، عابدین پیامنی و محمدعلی بختیاری مورد بی مهری مسئولین بنیاد شهید قرار گرفته است.
آرش ساکی فرزند شهید کریم ساکی در این خصوص به خبرنگار پایگاه خبری گهر، گفت: چند سال قبل از طرف بنیاد شهید، سنگ مزار این شهیدان تعویض شد ولی به دلیل بی کیفیت بودن، سنگ ها دچار فرسودگی شده و تغییر رنگ داده است.


وی در ادامه بیان داشت: آرامگاه شهدا باید در شان مقام آنان باشد ولی متاسفانه در خصوص این شهیدان بی توجهی زیادی شده است.
فرزند شهید کریم ساکی با ذکر این نکته که نامه نگاری های زیادی برای تعویض سنگ قبر این شهدا و رسیدگی به وضعیت آرامگاه آنان انجام شده است، افزود: متاسفانه بنیاد شهید شهرستان دورود جهت تعویض یا ترمیم آرامگاه این شهدا کوچکترین اقدامی نکرده است و خواستار رسیدگی سریع و فوری به وضعیت آرامگاه این شهیدان شد.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=6861

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.