• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
12
معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان؛

افزایش روند ابتلا به کرونا در لرستان

  • کد خبر : 6976
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۱۸
افزایش روند ابتلا به کرونا در لرستان
معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان از توقف روند کاهشی ابتلاء و بستری کرونا و احتمال وقوع پیک ششم این بیماری در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گهر، صالح آزاد بخت با اشاره به رئیس دادگستری بروجرد اظهار داشت: روند کاهشی که در رابطه با ابتلاء و بستری در استان داشتیم، مقداری متوقف و کند شده است.

وی با بیان اینکه بر خلاف روزهای گذشته که همیشه میزان ترخیص از پذیرش بیشتر بوده، روز سه شنبه تعداد پذیرش ۱۴۰ نفر و تعداد ترخیصی ها نیز ۱۱۰ نفر بوده است عنوان کرد: در این راستا مقداری این زنگ خطر به صدا در می‌آید که امکان اینکه حالت کاهشی را در روند ابتلاء داشته باشیم، متوقف شده است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان داشت: همیشه این را گفته‌ایم امکان اینکه پیک ششم کرونا را در آبان ماه داشته باشیم، وجود دارد، اگر ما این پیک بیماری را داشته باشیم یقیناً خطرناک خواهد بود.

آزاد بخت گفت: احتمال شیوع ویروس «لامبدا» وجود دارد و این امر برای افراد مبتلا و حتی کسانی که قبلاً به این بیماری مبتلا شده‌اند، مشکل ایجاد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تاکید مجدد ما رعایت پروتکل‌ها و دوری از تجمعات است ادامه داد: همچنین مردم باید واکسیناسیون را جدی بگیرند.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=6976

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.