• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
8
وزیری با دستان خالی در لرستان

دستان خالی وزیر آموزش و پرورش برای لرستان

  • کد خبر : 672
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
دستان خالی وزیر آموزش و پرورش برای لرستان
وزیر آموزش و پرورش محسن  حاجی میرزایی امروز پنجشنبه 18 مهرماه 98 به استان دلاور پرور لرستان سفر می کند. اما آنچه مشخص است سفر یک روزه وزیر فقط برای بازدید مناطق سیل زده پلدختر و معلولان است.

وزیر آموزش و پرورش محسن  حاجی میرزایی امروز پنجشنبه 18 مهرماه 98 به استان دلاور پرور لرستان سفر می کند. اما آنچه مشخص است سفر یک روزه وزیر فقط برای بازدید مناطق سیل زده پلدختر و معلولان است.

ظفرپاپی/گهرخبر- در سایت اصلی وزارت آموزش و پرورش خبر سفر وزیر به لرستان درج شده است. در این سایت اینگونه آمده است:« به گزارش معاونت روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش، محسن حاجی میرزایی در سفر به استان لرستان از شهرستان های سیل زده پلدختر و معمولان بازدید خواهد کرد و بر روند بازسازی و نوسازی مدارس سیل زده این شهرستان ها نظارت خواهد کرد.

همچنین وزیر آموزش و پرورش با حضور در شهرستان پلدختر به صورت متمرکز پروژه های آموزشی استان لرستان را افتتاح خواهد کرد.

حاجی میرزایی در ادامه برنامه های خود با شرکت در شورای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان لرستان در جریان روند بازگشایی مدارس استان لرستان در سال تحصیلی جدید قرار خواهد گرفت و تدابیر اندیشه شده در مورد آغاز سال تحصیلی و سایر سیاست های آموزش و پرورش را اعلام خواهد کرد.

اصلی ترین برنامه سفر محسن حاجی میرزایی به لرستان بازدید از مناطق سیل زده است. در این سفر به صورت متمرکز پروژه های آموزشی را افتتاح خواهد کرد. در این نوشتار اما اشاره دیگری به پروژه هایی که قرار است افتتاح شود، نگردیده است.

در ادامه مطلب وزارتخانه آمده است که وزیر در ادامه برنامه های خود در شورای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق شرکت می کند تا در روند بازگشایی مدارس در سالتحصیلی قرار گیرد.

تا اینجا معلوم است که سفر وزیر بیشتر یک سفر سیاحتی است تا سفر کاری! جناب وزیر در این سفر چه ارمغانی برای دانش آموزان و معلمان لرستانی به همراه دارد؟

چرا در جلساتی که وزرا شرکت دارند هیچکدام از مدیران کل ادارات، مدیران و دیگر مسئولان فریاد محرومیت سر نمی دهند و از وزیران طلب محرومیت زدایی نمی کنند؟

امروز وزیر آموزش و پرورش در جلسه  شورای آموزش و پرورش لرستان حضور دارد. چرا در این جلسه مدیران و روسا شهرستان ها و نواحی و مناطق واقعیت های موجود را به وزیر نشان نمی دهند و از وزیر درخواست مطالبه گری نمی کنند؟

تا چه زمانی باید ما به وزیران در جلسات پاسخگو باشیم؟ چرا همیشه مدیران ما به خاطر اینکه عزل نشوند حقایق را بنا نمی کنند و فقط به ارائه آمار بسنده می کنند؟

مشخص و مبرهن که وزیر امروز با دست خالی به لرستان می آید و با خاطری آسوده لرستان را ترک می کند تا باز هم معلمان و دانش آموزان لرستانی از روز شنبه برای علم آموزی و یادگیری سختی ها و مشکلات بسیاری را پشت سر بگذارند.

مشکلات معلمان و دانش آموزان ما کم نیست ولی حب میز ریاست اجازه نمی دهد کسی فریادگر بخاری های نفتی، پل هایی که با چوب ساخته اند، مدارس شبانه روزی بدون امکانات و … باشد.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=672

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.